SKOLE BOOSTER ApS
Nøgletal
Beløb i hele 1000
DKK
Resultatopgørelse
Beløb i hele 1000
Resultatopgørelse
Balanceregnskab
Beløb i hele 1000
Balanceregnskab
IXBRL 2024
IXBRL 2023
IXBRL 2022
IXBRL 2021
Historiske stamdata
Virksomhedsnavn
Navn | Fra | Til |
---|---|---|
SKOLE BOOSTER ApS | 22.02.2025 | - |
Børne-unge UNI ApS | 23.09.2020 | 21.02.2025 |
Adresse
Navn | Fra | Til |
---|---|---|
Hældagervej 165, 7120 Vejle Øst | 12.04.2021 | - |
Droshoved 3B, 7120 Vejle Øst | 23.09.2020 | 11.04.2021 |
Branchekode
Navn | Fra | Til |
---|---|---|
856900 Levering af hjælpeydelser i forbindelse med undervisning i.a.n. | 01.01.2025 | - |
856000 Hjælpeydelser i forbindelse med undervisning | 23.09.2020 | 31.12.2024 |
Seneste vedtægtsdato
Navn | Fra | Til |
---|---|---|
Normal | 23.09.2020 | - |
Tegningsregel
Navn | Fra | Til |
---|---|---|
Selskabet tegnes af direktionen | 23.09.2020 | - |
Reelle ejere
Navn | Fra | Til |
---|---|---|
Andreas Borgholm | 04.03.2025 | - |
Connie Enevoldsen | 23.09.2020 | 01.02.2025 |
Mette Borgholm | 04.03.2025 | - |
Steen Borgholm | 04.03.2025 | - |
Om virksomheden
SKOLE BOOSTER ApS er et anpartsselskab (ApS) med CVR-nummer 41701692. med CVR-nummer 41701692. Virksomheden blev etableret den 23. september 2020 og har adresse på Hældagervej 165, 7120 Vejle Øst.
SKOLE BOOSTER ApS beskæftiger 2 medarbejdere.
Direktøren er Mette Borgholm. SKOLE BOOSTER ApS befinder sig inden for branchen: Levering af hjælpeydelser i forbindelse med undervisning i.a.n..
I det seneste regnskabsår (2024) havde SKOLE BOOSTER ApS et resultat på 23.116 kr. Resultatet før skat udgjorde 29.636 kr., og egenkapitalen lød på 337.845 kr.
Stamdata
SKOLE BOOSTER ApS
Hældagervej 165
7120 Vejle Øst
CVR
41701692
Virksomhedstype
Anpartsselskab (ApS)
Stiftet
23. september 2020
P-nummer
1026292030
Moderselskab
CASAM ApS
40865012
Branchekode
856900
Levering af hjælpeydelser i forbindelse med undervisning i.a.n.
Legal ejer
CASAM ApS-
Telefon
60512041
Hjemmeside
-
Formål
Tegningsregel
Registreret kapital
40.000
Antal ansatte
2
Reklamebeskyttelse
Ja
Observationer
Ingen negative observationer er blevet registreret